Muzeum szuka pracownika do działu muzycznego
Dyrektor Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
ogłasza nabór
NA STANOWISKO PRACOWNIKA DZIAŁU MUZYKI
w Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
- wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe oraz ukończona szkoła muzyczna II stopnia
- 15 letni staż pracy
- Potwierdzona znajomość języka kaszubskiego w mowie i piśmie
- wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód
- Dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych oraz dni wolne od pracy
Zadania wykonywane na stanowisku:
- z zakresu gromadzenia, konserwacji, opracowywania i upowszechniania zbiorów muzycznych muzeum, w tym w szczególności realizacja powierzanych przedsięwzięć muzealnych w oparciu o obowiązujące unormowania muzealne.
Kandydatom oferujemy:
- umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
- wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo,
- miejsce pracy: Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie, ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo
- wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 2 500 do 3 600 brutto (w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji)
- dodatek stażowy
- termin zatrudnienia: od 1 października 2019 r.
Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:
- Curriculum Vitae (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów, świadectwa ukończenia szkoły;
- kserokopie świadectw pracy;
- inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności;
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Muzeum Piśmiennictwa
i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie, ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracownika Działu Muzyki
lub przesłać pocztą na adres:
Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej
w Wejherowie
ul. Zamkowa 2a
84-200 Wejherowo
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie,
Dane kontaktowe:
- ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo
- tel. (58) 672 29 56
- e-mail: sekretariat@muzeum.wejherowo.pl
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@muzeum.wejherowo.pl
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia przez Państwa wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji na stanowiska pracy w Muzeum.
- Dane będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 26.06.1974 Kodeks Pracy. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza zakres wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody.
- Okresy przechowywania Państwa danych osobowych:
- w przypadku wygrania naboru Państwa dokumenty aplikacyjne zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres przewidziany dla dokumentacji pracowniczej,
- dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji,
- na potrzeby, której została wyrażona zgoda, dokumenty aplikacyjne spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku, w którym został przeprowadzony nabór,
- dokumenty aplikacyjne nie spełniające wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny po upływie miesiąca od daty wpływu dokumentów do Muzeum.
Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych lub ich usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacyjnym. Mają Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody powinno nastąpić w trybie analogicznym jak wyrażenie zgody na przetwarzanie danych.
- W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania danych osobowych, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych wynikających bezpośrednio z przepisów prawa jest obligatoryjne. Zaniechanie ich podania skutkuje niemożnością realizacji procesu rekrutacji. Podanie pozostałych danych (nie objętych wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze) jest dobrowolne, jednak zaniechanie ich podania utrudni realizację procesu rekrutacji.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.